Na 30 edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 29.11-01.12.2024 nie zabraknie również naszego stoiska!
ByLOT pojawi się na nich w nowej odsłonie wizualnej z nową, markową ofertą produktową, spełniającą założenia i wnioski wynikające z opracowywanej Strategii marki turystycznej Bydgoszczy. Udział w tak ważnym dla turystyki wydarzeniu jest elementem kampanii promującej markowe produkty turystyczne i markę turystyczną Bydgoszcz na rynku krajowym i międzynarodowym, wieńczącym realizowane do tej pory kampanie promujące markowe produkty sieciowe w mediach społecznościowych np. poprzez wizyty studyjne blogerów i influencerów oraz wydarzenia skierowane do mieszkańców miasta i regionu (Cafe Bulwar-Nocne Marki).
Szukajcie nas w na stoisku D3.08
Zapraszamy!
Do zobaczenia!
______________________________
Zadanie publiczne „Stworzenie strategii rozwoju markowych produktów turystycznych oraz marki turystycznej Bydgoszczy, wraz ze wdrożeniem pilotażowych działań i promocją markowej oferty turystycznej miasta” dofinansowano ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z Umową nr 2024/0043/2770/UDOT/DT/BP/DSJ z 19.06.2024.