
Zanurz się w Bydgoszczy – 18 marca 2025- wielki dzień marki turystycznej Bydgoszczy
18 marca 2025 ma szansę zachować się w pamięci dumnych ze swego miasta Bydgoszczan oraz osób zainteresowanych rozwojem turystyki w naszym mieście, jako wyjątkowy. A
18 marca 2025 ma szansę zachować się w pamięci dumnych ze swego miasta Bydgoszczan oraz osób zainteresowanych rozwojem turystyki w naszym mieście, jako wyjątkowy. A
4 marca 2025 podczas posiedzenia Zarządu ByLOT podjęto kilka ważnych decyzji. Najbardziej ważkie to: – przyjęcie nowego członka -Tomasza Błaszkiewicza- armatora pływających po Brdzie i
21 lutego, o najlepszy dzień aby podziękować Przewodnikom Turystycznym za trud przybliżania nam meandrów historycznych, tajemnic oraz ciekawostek odwiedzanych przez nas miejsc, a tym samym
Tym, którzy w Bydgoszczy i daleko od niej spędzają czas Bożego Narodzenia życzymy chwil najpiękniejszych, dzięki którym zawita w sercach spokój, zadowolenie, nadzieja i pewność,
Ukończyliśmy realizację zadania publicznego „Stworzenie strategii rozwoju markowych produktów turystycznych oraz marki turystycznej Bydgoszczy, wraz ze wdrożeniem pilotażowych działań i promocją markowej oferty turystycznej miasta”
Zakończyliśmy realizację projektu pn. „Niezbędnik Bydgoski – zestaw scenariuszy lekcji i zajęć terenowych wraz z kartami pracy dla III etapu edukacyjnego w wersji papierowej i
Na 30 edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 29.11-01.12.2024 nie zabraknie również naszego stoiska! ByLOT pojawi się na nich w nowej odsłonie wizualnej z nową,
Zarówno właścicieli atrakcji turystycznych naszego Regionu, jak i odwiedzających zapraszamy na III Regionalną Giełdę Produktów Turystycznych, która zostanie zorganizowana 19 listopada w godzinach 10:00-16:00 w
Szczegółowy Program Obywatelskich Obchodów Święta Niepodległości w Bydgoszczy 2024. Rozpoczną się one po uroczystościach państwowych i będą przebiegały wg następującego harmonogramu: Stary Rynek 13:30 –
Zadanie publiczne „Stworzenie strategii rozwoju markowych produktów turystycznych oraz marki turystycznej Bydgoszczy, wraz ze wdrożeniem pilotażowych działań i promocją markowej oferty turystycznej miasta” dofinansowano ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z Umową nr 2024/0043/2770/UDOT/DT/BP/DSJ z 19.06.2024.
COPYRIGHT © 2021-2024 ByLOT | ATWI.PL