tort_I

Zanurz się w Bydgoszczy – 18 marca 2025- wielki dzień marki turystycznej Bydgoszczy

18 marca 2025 ma szansę zachować się w pamięci dumnych ze swego miasta Bydgoszczan oraz osób zainteresowanych rozwojem turystyki w naszym mieście, jako wyjątkowy. A to z powodu konferencji, którą ByLOT zorganizował w Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera. Wybór miejsca do zaprezentowania Strategii rozwoju markowych produktów turystycznych oraz Strategii marki turystycznej Bydgoszczy, jest nie bez znaczenia.

Młyny Rothera znalazły się bowiem wśród laureatów konkursu LODOŁAMACZE 2024, a przedstawione strategie przełamują wiele barier i stereotypów związanych z postrzeganiem naszego miasta oraz tego co ma do zaoferowania turystom i odwiedzającym. Zespołowi pracującemu nad strategią udało się ponadto przełamać różne „anse” i skupić w pracach nad zaprezentowanym dokumentem przedstawicieli wszystkich środowisk związanych z turystyką i branżą około turystyczną.

Dwie najważniejsze frazy dzisiejszego dnia to

„Nie pisz małą literą nazwy tego miasta” ( W. Banach, wiersz „Piosenka o literze B”) oraz

Zanurz się w Bydgoszczy – hasło promujące markę turystyczną Bydgoszczy

Liczba zgromadzonych na konferencji przedstawicieli  zarządu Miasta, samorządu, NGO, kultury, nauki i biznesu, świadczy o wadze tematu oraz o tym jak strategiczne znaczenie mają zaprezentowane wnioski i sugestie dotyczące kolejnych działań w obszarze turystyki.